League of Legends

Publicerad 2010-06-07 18:40:46 i Datorspel,

Erik har efter många om och men fått mig att testa League of legends (LoL!) Inte riktigt my cup of tea med baara pvp men änsålänge är det kul. Trodde att jag skulle vara usel, det är jag alltid i början av spel. Dessutom ramla in i rankade matcher från början är lite läskigt. Det går ganska bra ändå, blir bättre för varje match som spelas :)
Det är ungefär som DotA och HoN men lite enklare(vad jag har förstått det), gratis att spela, kostar pengar eller spelpoäng att köpa olika saker i spelet. Min favvogubbe(-dam iofs) är Ashe, en archer som skjuter frostpilar. Skönt att släppa wow litegrann och testa något nytt.

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-06-07 18:42:58

Du glömde skriva att du faktiskt spelar riktigt bra! Något jag visste att du skulle göra eftersom du spelar så mycket liknande spel. =) Vi kommer regera servern älskling <3.

Postat av: Jullebull

Publicerad 2010-06-08 11:45:40

Vad går spelat ut på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela