Phew

Publicerad 2010-06-23 23:35:25 i Ute på språng,

Full rulle i sthlm hela veckan! Var först meningen att jag bara skulle stanna till söndag, men jag kom hem idag , onsdag, istället.
Jag vet inte hur jag lyckades, men jag blev sjuk än en gång, säkert bihåleinflammation. Och först idag känns det bättre.
Har sprungit runt sjuk och full som ett ägg över halva sthlm på fest, bröllop och restauranger.
Eftersom Murasaki sushi på medis är min favvorestaurang så släpade jag med Erik dit i regnet. Dyrt, men den sushin är värd sina 240spänn. Tur att jag bara är lyxsushisugen ett par ggr om året. Brukar oftast nöja mig med vanlig :)
-
Murasaki Sushi (snodd, jag glömde mitt kamerabatteri hemma, såklart)
-


Bröllopet var fint, fin kyrka, jättegodmiddag, sött brudpar, riktigt sådär traditionellt som många vill ha det.
Så vill inte jag ha det. För det första kommer jag inte vara medlem i kyrkan när det vankas, och sen vill jag ha en brudklänning utöver det vanliga, och dekorationen kring allt ska matcha mig (dvs rost och metall, inga rosa rosblad och rosa namnskyltar på matbordet) Jag ska erkänna att jag blev lite giftesugen, det blev nog Erik också. Lite! Vi får se vad som händer i framtiden :)

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-06-26 23:33:57

Haha ja lite bröllopssugen blev man ju! Men vill också ha ett mer originellt bröllop i sådana fall ;) Vi får börja planera! xD

Postat av: Emelie Stahre

Publicerad 2010-06-29 13:21:10

Jag sätter mig vid brevlådan och inväntar en inbjudan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela