SJ

Publicerad 2010-06-28 12:52:00 i Allmänt,

Nu har jag suttit i ganska exakt 1h och 13 min och försökt köpa biljett till sthlm via SJ. Först 25 min - gav upp. Sen hade jag liten pause på en halvtimma. Nu försöker jag igen, för att upptäcka att de höjt priset på det tåget jag tänkte ta med ca 100spänn, nu vill jag ta ett annat tåg. (ett som kostar 500kr för att åka 5h ) Och såhär har det sett ut i ungefär hela tiden.
-
Sen har det antingen kommit upp en tidtabell, eller så har jag varit INAKTIV FÖR LÄNGE och loggas ut! Om tidtabellen kommer upp så måste jag bläddra, och om jag bläddrar får sidan helt plötsligt "tekniskt fel". Jag försöker och försöker. Jag har slösat så himla mycket pengar på skitföretaget, inget fungerar nånsin. Totalt okundvänliga och inget som bär deras logga funkar. Jag har loggat in på SJ 10ggr idag hittills, och det ser ut som om jag måste göra det ännu en gång. Suck och stön.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela