Skosugen

Publicerad 2010-06-25 01:00:01 i Kläder&Shopping,

Jag är lite smått shoppingsugen, inte shoppat något alls på någon månad (mascaran räknas inte..)
Jag har många skor, men jag kan aldrig få nog av snygga skoor! Ramlade precis över de här från Dsquared, jättefina klackar, men tyvärr lite väl magstarka priser. Jag vet att jag har sagt att jag kan lägga nästan hur mycket som helst, men lite sans och balans måste det ju vara.
-
9200 respektive 6000kr
-


Mina favvoskor är fortfarande och kommer nog alltid förbli dessa nedan, gjorda av Nicholas Kirkwood. Wooh, jag tror jag döör! Jag kommer nog aldrig äga ett par, hur mycket jag än skulle vilja. Skulle aldrig våga gå i ett par :/
-
De kostade kring 14 000 när jag såg dem, nu fanns bara bruna kvar, inte lika snygga.

Mina alldeles egna favoritskor som jag faktiskt äger är inte lika snygga, inte lika dyra heller. Men jag slänger upp en bild på dem också :)
-

Mina skor från TopShop, kostade 3000kr nya, men jag köpte dem på 50%rea ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela