Solbränd och myggbiten!

Publicerad 2010-06-06 11:48:00 i Ute på språng,

Grillade med Erik igår i en park nära hans lgh, drog ut redan kl 15 (vi brukar äta middag vid 22 ibland så detta var extra tidigt) Andra grillningen i år och det blev grillspett för mig. Det blir det iofs alltid. För gott med grillad lök, körbärstomater och champinjoner för att jag ska klara mig utan :) Igår blev det "bara" choritzobitar på spetten istället för riktigt kött.
Erik hade med sig ett helt revbenspjäll, men han fick några spett han också (det var trotsallt hans korv jag snodde) Jag hade kött kvar från förra grillningen, men eftersom det hade fått en lite gråaktig färg vågade jag inte grilla det.

Sen fick jag en magnum(inte gold denna gången, som är min favvo. Men denna var god den ocskå) och sen blev vi bortjagade av ett gäng indier som ville spela nån form av brännboll. Vi var ute 3h i stekande sol, om mamma visste skulle hon varit stolt! Jag har iofs varit mycket ute i solen på senaste, och det syns på min överkropp. Bränd och med myggbett på iaf ett ställe, ett ställe för mycket..

Hade med mig kameran ut, batteriet tog slut, så det blev inget att visa upp idag :/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela