Smycken

Publicerad 2010-05-14 14:34:48 i Kläder&Shopping,

Letar som en galning efter smycken och accessoarer, vill hitta något jag kan bära varje dag men det är svårt att hitta bekväma smycken som är snygga. Jag vet inte riktigt vad jag letar efter heller, men de vanliga affärerna har det inte.. varken smyckesaffärer eller hm/lindex/kappahl/gina/cubus(osv) accessoaravdelning. Har sett nitar på alla möjliga sätt och olika former i dessa affärer nu.
Samtidigt som jag tycker det är bra (jag gillar nitar och har alltid gjort) så känns det lite tråkigt när nitskärp finns för barn, nitarmband för tanter. Jag minns att jag blev överlycklig som 13-14åring när jag hittade till Shock som sålde nitar då ingen annan gjorde det, och inte kom att göra det på många år. Nitar är snyggt, men har blivit trist och uttjatat :/

Här är mina egna favoritsmycken! De är inte särskilt bekväma, men jag gillar dem skarpt ändå.


Krisallhalsbandet fastnar gärna i min piercing (har numera endast en anchor, den andra flög ut på Das Boot)


Ett litet bathuvud, handgjort. Ska beställa fler huvuden, finns bl.a kolibrihuvuden att ha som örhängen.


En liten söt silveralien som ligger ihopringlad.

Skeletthanden platsar bra som favorit den ocskå!

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-05-14 15:58:32

Du får kolla på smycken på WGT helt enkelt. Dem har massa där om jag minns rätt, både i medeltidsbryn och på marknaden. Silveralien-en är jättefin tycker jag men jag gillar inte den vassa svansen >_<. Ska bli kul att se skelettarmen också irl =) Den verkar jättefin!

Postat av: J E N N Y

Publicerad 2010-05-14 16:35:08

SV; jag håller med dig helt och hållet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela