För hela världen att skåda?

Publicerad 2010-11-02 16:32:08 i Allmänt,

Skickade in min katarinahalloweendräkt + en till bild till Izismile.com (som requestade snygga halloweenbilder och ville veta vilka snyggingar som kollade deras sida - och snygg som jag är kunde jag inte låta bli att skicka in för båda :P)
Trodde först att de skulle ta en bild och stoppa in i en såndär stripp med många bilder på rad, som de alltid gör. Trodde jag skulle bli en i mängden bland många snyggingar. Men icke, jag fick en helt egen add med bara mina bilder. lol!  Lite smickrad blev jag allt.

Kommentarer

Postat av: jullebull

Publicerad 2010-11-05 18:11:22

Har du förstorat läpparna?

Postat av: Erik

Publicerad 2010-11-07 12:26:25

Snygga läppar, är dem äkta?

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-11-09 12:53:48

NI om några borde ju veta att jag inte gjort något för att förändra min kropp på konstgjord väg >.< (tattuering räknas inte) töntii!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela