Äntligen hemma igen!

Publicerad 2010-10-27 16:10:12 i Allmänt,

Många restaurangbesök och bad senare är jag återigen tillbaka i Karlskrona. Resan var en fin present som tog slut liiite för fort, men vi hade sån träningsvärk när vi kom hem så det räckte nog ändå.
Hade med mig så lite packning som möjligt för att ha plats för vinflaskor (köpte ett par stycken, de räcker nog ett tag) Det är sånt man får passa på att köpa när man är i polen, fanns vinflaskor för 30kr flaskan. Och spriten var hälften så billig den med.
Dessutom, 3 drinkar för en 100lapp ute, motsvarande 1 drink för samma pris i sverige..

Vi hann med mycket av det jag ville göra - Bada bubbelpol (varje dag) bada i vanlig pol med roliga vattenruschkanor (varje dag), bowling och biljard - Jag vann!!, helkroppsmassage (inkl rumpa och tuttar... :s nåja), saltgrotta och sen mysigt vindruvsbad med vinflaska att dricka till.
Och lyxiga middagar på restauranger. Sista dagen åt jag barracuda för första gången, så himla gott!
Allt gick som det skulle under resan (jag är alltid lite smyg orolig över att något ska gå fel) förutom att städerskan förmodligen snodde Eriks mobil på hotellrummet när vi var på massage. Kul jul.
Han kompenserade förlusten med att köpa 8plattor öl på färjan hem, lol.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela