Drömkorsetten nu i min ägo

Publicerad 2010-09-23 12:00:52 i Kläder&Shopping,

Det har den varit ett tag visserligen, men jag har inte fått tummen ur för bild :)
Här är den iaf, snyggare korsett går ej att få tag på enligt mig, även om jag gillade många andra som Cas från Engineers of Desire sytt (fanns bl.a med knogjärnsspänne fram och mycket mer)
Nu är frågan bara var jag ska bära den, den är lite too much för det mesta. Jag är inte den som räds folks blickar, men ändå. Folk borde ju vara vana när lady Gaga springer runt med köttklänningar hit och dit.

Jag får ta bättre bilder när tillfälle ges, svårt att snöra själv så jag sparar en bild på baksidan till en annan gång.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-09-23 22:12:57

Den var fin, eller cool kanske är mer ett rätt ord.. Skulle passa bra i en siencefiction/vampyrfilm :)

Ja det stog att klacken var 15 och sen är ju platån 5.. så det blir ju bara 10 på riktigt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela