Förkyld

Publicerad 2010-09-08 11:02:44 i Ute på språng,

Så blev man sjuk igen, smittad på festen i lördags antar jag! Förkyld, men inte så mycket mer, som tur är. Snuvan har runnit i 3 dygn nu och näserilen börjar ta slut :/
Det är tråkigt att läsa om hur sjuk jag är och hur synd jag tycker om mig själv, så jag ska skriva om annat istället :P

Vi har en granne i dörrn mittemot som heter Robin, var på fest hos honom, en trevlig kille fick jag intrycket av, och bra på elgitarr är han också. Jag var ganska off hela kvällen, jättetrött och inte alls sugen på att träffa folk, vilket hans gäster säkert märkte då jag inte orkade springa runt och tjoa som allla andra. Trots att jag helst ville gå de få metrarna hem och sova så gick jag med en stund på krogen ändå (nångång ska väl vara den första här i Karlskrona)
Hela sällskapet drog dit, alla var mellan 19 och 22, alla utom jag. Jag var den enda som fick hala fram körkortet ändå. Nice. Jag ser verkligen inte ut som 17, kan inte vakter förstå det? >.<

Annars har det inte hänt så jättemycket, jag har flyttat in, packat upp. Eriks (och mitt) rum är nu 1000ggr snyggare än innan, haha. Även vardagsrummet börjar snygga till sig, kalle hade skaffat snyggare gardiner (de i jeansfärg var inget att hänga i granen)

Jag har fått min apdyra korsett, nån dag ska jag ta en bild och lägga upp, men just nu är jag alldeles för seg och snuvig för att orka göra något alls.

Igår spelade vi HOMM 3 med Eriks kompis Per (Pärlan), Pärlan vann, även om jag hade mina svarta drakar.. men  jag slarvade i början och hade aldrig tillräckligt med pengar. Nåja, går nog bättre nästa gång :)


Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-09-12 10:13:34

Pappa är också förskylld(det är så synd om honom).

Jag har en lite omröstning på min blogg som du kan få skriva på.. annars är risken att ingen svarar:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela