Hem över påsk!

Publicerad 2011-04-18 13:56:02 i Allmänt,

Ska åka hem till Skärhamn på onsdag. 4 månader sen jag var där nu, det har antagligen inte förändrats nämnvärt - förutom att snön är borta. Ska bli kul att träffa alla där hemma igen, och antagligen går jag och syrran ut i gbg. Jag har inte kollat in deras lägenhet sen den blev fixad, förhoppningsvis kan man sova där nu :)
Jag kom på att jag itne har någon bra väska att packa i, har en resväska bara på hjul men den är lite overkill när jag bara ska vara borta ett par dagar.

Var förövrigt ute i helgen, träffade en LoLkompis som också bor här i Karlskrona. Skulle egentligen kolla LoLturneringar live men vi hann se en halv match, sen la streamet ner :/ Vi drog till PM och Playbar, men ingen av dem är särskilt underhållande, har lite svårt för musiken men kanske allra mest för folket (som är som folk brukar vara mest)
Erik blev dödsfull än engång och snubblade runt och ställde ut vägarbetskoner i korsningar så bilisterna som skulle köra igenom fick köra slalom mellan dem, haha! Jag höll mig rätt nykter denna gången, med tanke på förrförra helgens dunderkalas då jag råkade hälla i mig en halv vinflaska för mycket.
Varje gång vi går ut så säger erik att jag är den snyggaste tjejen på stället (det kommer inte alltid enbart från honom iofs). Jag har svårt för komplimanger, och jag brukar inte tänka på VEM som är snyggast, men när jag kollat runt i rummet/rummen så brukar jag hålla med.
Det verkar som om han från start jämför mig med alla tjejer han ser, och tänk om någon är snyggare än mig? Skulle han peka och säga det till mig? Inte för att jag skulle bry mig särskilt mycket, men det känns lite obekvämt att bli jämförd. Själv ser jag inte folk alls, jämför inte förrän jag blir påmind om att göra det.

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2011-04-27 10:17:56

det var så roligt att ha dig hemma igen min älskling :-) Tiden gick så fort bara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela