Redan Augusti

Publicerad 2011-08-11 16:44:33 i Allmänt,

Nu är det inte långt kvar innan det blir kallt igen, och jag har väl intre riktigt tagit vara på sommarn som jag tänkte denna gången heller (även om jag gjort fler saker jag kunnat ana!)
Det är ju det där med att orka fixa sig som sätter käppet i hjulet, när man ändå börjat fixa sig så kan man lika gärna löpa linan ut och ta tid på sig, göra det noggrant. Har man tur blir det bra på första försöket, då går det på 30min. Vilka problem man har..
Gillar inte känslan man får/har när man träffar folk man knappt känner och samtidigt inte känner sig särskilt fin. Vill visa mig från bästa sidan, även om det är en fixad sida. Folk överöser mig med komplimanger hela tiden, jag har ändå svårt att ta till mig det. Undrar om jag ska ta det som komplimang att vissa gissar att mitt födelseår är 91-92? :o
Det är mycket folk nu, Eriks alla vänner jag träffar. Ni som känner mig vet om hur jag är, ju fler människor desto värre. Men det brukar gå bra, jag gillar de flesta och får ju hoppas att det är ömsesidigt.

Har precis varit sjuk, lite feber 2-3 dagar men inget mer än så. Nu med nya krafter ska jag väl uppdatera mitt CV och ge mig ut, främst i Väsby och hitta mig något att göra. Med lång kassavana kommer det nog gå bra att hitta något!

Tänkte avsluta med en mysig låt som jag lyssnat på nu när jag varit sjuk och bara legat inrullad i ett täcke ett par dygn.
Efter att ha sett videon blev jag lite smått svag för killarna i vita trikåer med guldaccessoarer, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela