Bär "hem" till västkusten idag

Publicerad 2011-12-19 10:59:48 i Allmänt,

Anar förseningar eller att inte komma fram alls i det här vädret, men änsålänge står inget på sj.se om problem. Får väl hoppas på det bästa.
Hoppas katterna klarar sig utan mig en vecka. De verkar ha fäst sig ordentligt vid mig. Iallafall morsgrisen/gottegrisen Blixan. Kan inte slå mig ner någonstanns utan att ha en pälsig klumpeduns kurrande i knät :) På gott och ont kanske, man blir rätt varm efter ett tag men kul att han gillar mig! Imorse stod båda och krafsade på dörren tills jag gick upp, och nu verkar de skitnöjda båda 2 att jag är uppe ur sängen.
Dax att börja packa nu då.. ska bara lyckas slita bort katten från knät (som kloar fast i mig för själva livet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela