Det mesta av julrushen avklarad..

Publicerad 2011-12-08 13:22:41 i Allmänt,

Var ute på stan igår med Catta och julshoppade lite. Jag är så dålig på att shoppa, blir helt matt i kroppen efter 2-3h och vill bara hem och lägga mig. Det blev trotsallt väldigt effektiva 2-3h och nu har jag nästan allt klart, skönt. Blev medlem på bodyshop för en hundring också, hoppas det är värt. Älskar iofs bodyshops dofter på typ alla deras produkter så det blir nog inga problem att tjäna ihop de pengarna igen.
När det började bli tjockt på folk vid halv 5tiden så drog jag med Catta hem.
Fick ett "ursäkta men jag måste bara säga; du har så vackra ögonbryn" av en dam på 60-65 år på tunnelbanan. Lite ovan att få komplimanger för ögonbrynen men jag ska väl bara tacka och ta emot :)

Blev bjuden på god mat och stannade lite längre än tänkt men det var bara kul! Jag som tänkte städa hela kvällen, men det får bli idag istället. Ska vara fint och fräscht när katterna flyttar in, fint och fräscht när familjen kommer och hälsar på i helgen dessutom; Finbesök från alla håll och kanter.
Nu ligger det warhammer figurer högt och lågt, och färgspill över halva skrivbordet men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela