Hawaiitemafest imorgon..

Publicerad 2011-12-15 13:04:31 i Allmänt,

.. och jag her verkligen INGET att ta på mig. Jag hittar inte mina gamla favvoshorts, illgröna med svarta leopardfläckar samt palmblad på och det var allt jag hade som ens var i närheten av att passa in. Tydligen är det ok att springa dit i bikini, meen det känns nog lite väl avslöjande och kallt en vinterdag som imorgon. Hawaiitema var det sämsta temat för mig, äger inte ett enda plagg med blommor på. Trodde jag skulle vara på västkusten nu och därför har jag inte kunnat förbereda något heller :/ Ett ex ska dit, ett gammalt KK till Erik, ännu fler gamla sexpartners till Erik..  men det är inte så farligt. Jag har träffat dem på fester många gånger och det har inte varit så mycket ångest inblandat som det kunde varit. Tur att Erik är som han är, annars hade det nog varit lite jobbigt.
Föresten, hade ju bilder från scifimässan på min iphone, lägger upp en av dem iallafall. Ett replikaalienhuvud och predatorvapen :D Det lilla fula aphuvudet är från indiana jones, inte lika ball.

Gud, insåg precis att jag gjort slut på 20k på 1 och ½månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela