Måste man ha rubrik på alla inlägg?..

Publicerad 2011-12-08 17:46:01 i Allmänt,



Liten randombild från idag, gillar att jag blir blå i fejan helt utan ett uns photoshoppande. Minns när man på helgon inte fick ha redigerade bilder och jag la upp en liknande bild som denna; lite blå av dagsljuset. Den blev inte godkänd och jag var sur hela veckan, tills jag tog en ny bild som inte hade något blått i sig.
Hursomhelst, vill skriva ur mig lite saker igen, inga stora grejer precis.
De flesta tjejer verkar bråka med sin vikt och gå på ditten&dattan-dieter. Vissa gör det hela sitt vuxna liv utan att det händer något. Läste att "kända" bloggare (smala tjejer) käkar bantningspiller för att mista aptiten. WHY? De är redan smala? Visst, de får gärna göra som de vill. Jag är glad att jag slipper.
Anledningen till att jag sitter och tänker på detta nu är att jag vägde mig hemma hos Catta. Har inte vägt mig på jättelänge. En smärre chock kom när jag såg att jag vägde väldigt lite; 2-3kg under min "standardvikt" som jag alltid vägt (sen jag var 14-15), men jag äter ju och mår bra? Tränar t.o.m lite när jag kommer ihåg att göra det.
Jag äter sällan godis och onyttigheter, det är väl därför. Vad gör man om man vill hålla en bra vikt uppe utan att moffa i sig massa sötsaker? Fett äter jag i mängder, grädde och olja till allt! Noga med grönsaker så jag får i mig de flesta mineraler och vitaminer dagligen. Den som sett mig äta vet att jag äter som en hel karl också.  Ett mysterium det här..

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2011-12-08 21:33:40

Fruktansvärt orättvist! :<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela