6 dagar kvar..

Publicerad 2011-06-04 01:09:53 i Allmänt,

..till WGT, och som tur är så kommer jag fortfarande i de kläderna jag köpte på lip service förra året. Har lite svårt med strl, ibland är deras XS jätteliten men oftast lagom. Läste en kommentar på ett inlägg om att man som frisk tjej över 18år inte KAN ha strl XS, och att man ljuger om man påstår något annat. Trött på tjat om vad som är friskt och inte. Nåja, jag känner mig själv bäst = Frisk som alltid.
Har inte haft en våg tillgänglig på 1 år, och  har ändå lyckats hålla vikten på lagom nivå. Inte för att jag kämpat eller nojjat direkt, men har funderat om denna chokladfrossa ska lägga sig som en liten badring runt midjan.. till synes inte och vågen visar inget heller :)  Nice, kan fortfarande äta hur mycket godsaker jag vill utan att det ska vara någon fara på taket!


Inte vara orolig, kommer ha tröja också - om det blir kallt i Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela