Besviken

Publicerad 2011-05-15 12:10:07 i Allmänt,

Oerhört besviken på Eurovision, och blir åter igen påmind om att jag inte borde se skiten!  Eric Saade kom 3a = besviken. Jag hoppades på att han skulle komma bland de sista, eller inte vidare alls i semifinalen.. Kanske hade gillat låten bättre om någon annan artist framfört den. Eric Saade är divig och har uppenbarliga problem med sin attityd.
Låten som vann var dödstråkig och mina favorit Irländare kom bara på 8e plats. Detta året var faktiskt enda året som jag överhuvudtaget ringt och röstat. Nu fick Irland en 12 av sverige, min röst kan ha vägt tungt ;)
Men nästa år får erik titta själv på Eurovision, själv anser jag att det bara är slöseri med tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela