Städat och flyttpackat

Publicerad 2011-05-31 23:17:46 i Allmänt,

Nu är jag helt slut, kl är strax över 23 och jag har packat och städat heela dagen. Ska bi ganska skönt att komma härifrån faktiskt. Karlskrona i sig är det inget fel på, men i det lilla ghettot jag bott i 1år nu är jag inte mycket för.
Pistolskott och droghandel = vardagsmat här. Mordförsök bakom hörnet osv. Folk som tutar flera gånger om dagen`utanför för att de antagligen inte äger en mobiltelefon? Ett "miljörum" också alldeles utanför = Ingen sovmorgon någonsin eftersom en stor sopbil kommer och tömmer glas dagligen och gärna så tidigt som möjligt.
Nu ska jag bo "hemma" ett tag, jag får väl stå ut med alla helvetes moppar som ska stå och puttra och brumma halva nätterna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela