Fredagkväll

Publicerad 2011-11-19 00:49:51 i Allmänt,

Ensam hemma men nöjd ändå. Fjortizfest hos grannen under, det spelas Vengaboys och Gyllenetider och typ.. SeanBanan. Det gormas "shaaa-lalalalaaaaa" och upprepat "gruppsex! gruppsex!" (?)

Själv har jag städat idag och lagat mat x2. Såg att det skapats ett nytt parti, Naturdemokraterna vars mål är att utrota vargen i sverige. Blir så trött.. vem är de att bestämma vem som har rätt att leva på våran jord? Jag vill utrota Naturdemokrater, någon som är med?

Egentligen har jag inte mycket spännande att skriva ned idag, förutom att jag fått svar på mailet om katt. Om en vecka kommer katterna till sthlm och då ska jag få titta på dem :) Har varit helt cpsugen på katt de senaste dagarna - jag behöver pälsig, sprallig sak med stora ögon och morrhår nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela