Nu blev man ett år äldre!

Publicerad 2011-10-06 14:58:53 i Allmänt,

Undra varför folk frågar hur det känns att bli ett år äldre? Sen jag fyllde 20 har det inte känts så annorlunda alls. 20 var ju systemetåldern. Sen spelar det liksom ingen roll. Hur ska det kännas? Dåligt eller bra? Det är lite bådeock för min del. Man vill väl vara ung för alltid, men samtidigt har jag märkt att jag får mer respekt från andra när de vet att jag inte alls är så ung som de tror. Folk lyssnar bättre på vad jag har att säga, speciellt vuxna människor.

Födelsedagen var en av mina bästa födelsedagar (jag vet att Erik blir nöjd nu när jag säger det) Blev uppvaktad hela dagen med både det ena och det andra. Presenter på morgonen, tårtfika och shopping på dagen och sen dunder&brak middag på Murasaki.


Presenter jag fått änsålänge, grå mysig tröja, 2st Gigerböcker,
2st Dead space (1&2), Daemons of chaosbok + ett par
Slaaneshfiends som ligger på posten och väntar.


Blev lite kär i fördrinkarna på Murasaki.
Gulkiwidrink som hette Death by Godzilla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela