Det där med sidecut

Publicerad 2011-09-29 11:49:32 i Allmänt,

Det är ju så himla poppis/trendigt med sidecut nu för ti'n. Känns som om folk tar för givet att man har denna frisyren just därför. Men typ "Har du haft håret sådär kort på sidorna länge?" och "Oh föresten, vem klippte du din sidecut hos?" Guuuuud, jag gör det själv hemma framför spegeln och har gjort det i urminnes tider >.< iaf i 10år.
Då kommer de på att jag inte är så trendig som de trodde. lol. Visserligen hade jag undercut till en början, men det förvandlades till sidecut allteftersom.
Senast jag var hos frisören så ville hon styra och bestämma över hur jag skulle ha det rakat. "En liten fyrkant bara över örat är väldigt inne". NAAAJ, vill ha det som jag alltid har haft, tack!

Försökte leta upp gammal bild på undercutten, men hade ingen bra på laptopen. Dock hittade jag den här lille söte som är nästan lika gammal som 10år.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-30 16:56:28

Asså, du är ju dig lik :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela