Lgh invigd

Publicerad 2011-09-21 08:35:52 i Allmänt,

Hade lite folk över i lördags trots att vi är långt ifrån klara med lghn. Har fortf inte hunnit måla eller tapetsera. jag är glad att de masade sig upp hit på så kort varsel, det var kul med brädspel, LoL-matchtittande, även om det bara var en halv match. Det var gott med pizza också, men ovärt med "halvinbakad"..  säg minipizza istället så förstår jag precis..

Det börjar dra ihop sig till halloween dessutom, vad ska jag vara i år? >.< Jag har letat runt på halva internet vid det här laget men inte hittat något bra. En viss Erik tycker att vi ska vara salt&peppar, eller ketchup&senap eller nått annat löjligt. Det vill inte jag, jag vill vara något avancerat! Bör man vara något läskigt på halloween? Eller räcker det med att man är utklädd till något? hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela