Tillbaka

Publicerad 2011-09-01 13:11:31 i Allmänt,

Ok.. Nu verkar mobilabredbandet funka igen. Har fått stå ut med iphonens internet i 2 veckor ungefär, det är lite pilligt men det går! Nu har vi iaf skaffat riktigt internet till lghn, men har inte hämtat ut det på posten än. Äntligen kommer jag kunna spela LoL igen, som jag inte kunnat göra på hela sommarn (förutom när snäll Catta & Erik bjuder hem oss på LANkvällar ^^)
Jag har iofs haft xboxspel att leka med under sommarn så jag har varit ganska nöjd ändå. Alicespelet var grymt, klarade mig igenom hela för några dagar sedan. Fanns många skillnader mellan detta spelet och det förra. Det fanns inga riktiga bossar som i 1an, bara väldigt svåra fiender här och där. Man har inte lika många vapen att välja mellan, dock ett paraply som man använder som sköld. Tänkte spela igenom det igen med högre svårighetsgrad om ett tag, jag rusade igenom det lite för fort sist. Vill hinna njuta lite av grafiken och inte bara plöja igenom fiender i jakt på hur sagan slutar.

Hänt saker på senaste jag vill dela med mig om, bl.a så har underliga knölar poppat upp bakom mina öron. Jag hoppas på små horn, men vad de tvugna att sitta där bak? lol
Kanske kommer växa ut och bli draneitentakler, vem vet! Haft dem i nån vecka och de syns tydligare och tydligare, gör inte så ont om man inte trycker på dem jättehårt.




Var på Frontline Assembly i lördags också. De var jättebra live men som vanligt spelar mina favvoband i för små lokaler så det blev kokhett och slutade med att jag smet ur och ställde mig vid sidan av och tittade på från håll.
Gillar bandet ännu mer nu, så det var en riktigt lyckad konsert trots värmen :)


Inför FLA (Tycker om att gömma mig bakom iphonen)


FLA

Dök upp en tysk kille och bad om att få fotografera mig utanför Debaser, jag gick med på't men kände mig lite dum när jag stod där och posea när alla andra glodde på mig som fån. Han sa att han brukar vara på wgt och ta foton på folk med snygga alternativa stilar, m.a.o så hade jag nog lyckats med min outfit. Jag hade gärna stannat på Debaser längre, de spelade bra musik (sällsynt nu för tiden, TN spelar ju inte heller bra musik) ca en halvtimme efter konserten men när de började släppa in allmänheten så drogs det på typ håkan hellström och Maggio osv. Då stannade jag inte länge till. Fy!

Innan konserten besökte vi östermalmsrestaurangen där Mario jobbar, hade helt galet god mat och jag tog förstås pasta med flera olika sorters musslor och räkor. Mario bjöd oss på varsitt glas champange och man kände sig sådär extra fin i kanten hela vistelsen trots att mina kläder inte riktigt passade in bland alla andra rosa och beiga damer med chihuahuor och backslicksherrar. Erik sträckte på sig lite för långt bak och en tant blev sur när han slog till henne i hvuudet. Skulle gärna gå dit igen, men för marios skull kanske jag ska ta på mig något lite mer passande :) 3000kr klänningen kanske?


God cheasecakeefterrätt + en Erik vars frisyr snarare ser ut som
en Wolverine snarare än en tuppkam :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-06 06:19:16

hope your ear gets better, looks like urticaria (hives) i think, is it itchy?



try to take care ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela