Förkyld

Publicerad 2012-04-11 23:24:58 i Allmänt,

Dragit på mig en äckelförkylning som heter duga, men jag ligger inte hemma och tycker synd om mig för det. Det värsta är iofs över, bara helveteshostan och snuvan kvar. Kom hem för 2h sen, nu ner i säng och upp och jobba sen igen >,<

Eriks 24årskalas var nice, hade jobbat hela dagen så var lite seg. Drack inte så mycket just därför.
Han fick bl.a mass effect 3 av mig i present. Jag vill ju själv spela det så varför inte? ;) Har hunnit spela en del och ja, det är lika kul som både 1an och 2an. Min käre Garrus är fortfarande med i spelet(hörde att han inte skulle det, vem vill lura mig så??)
Han och jag är fortfarande ett par, såklart. Vem kam motstå denne charmör? INGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela