Hemma från semester

Publicerad 2012-08-08 14:10:23 i Allmänt,

Nu är min semester på strax över 2veckor slut. Fast 2 veckor räknas inte eftersom jag fick avbryta den med 3 jobbadagar mitt i. Tog en för laget helt enkelt! Har hunnit vara hemma i Skärhamn, på Bröllop och hunnit shoppa massa grejer på rea. Bl.a ett par högklackade kängor för 60kr som en gång kostat 800 på weekdays. NICE!
Sen gick jag lör på ett jc med 70% på allt i butiken.. blev en del impulsköp. Ett koppar armband som jag inte riktigt vet hur man ska bära. Det är jättestort och ser lite ut som en avkapad strut. 

Vet inte vad jag ska göra min sista lediga dag, det är iallafall fint väder. Städa och tvätta ska jag göra, kom jag på :/
 
Har det inte hänt något spännande på sistonne? jorå, en del, erik kom hem full som en kastrull häromnatten, jag fick sova ca 3h pga. snarkningar. Jag var ett ärende till stan i måndags, kom hem som en ny människa. Annars har jag mest spelat LoL och slappat.
 
Erik på språng i Skärhamn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela