Alla hjärtans dag

Publicerad 2012-02-14 11:20:34 i Allmänt,

Jag brukar inte ta så hårt på denna dagen och gör det inte i år heller. Känns så krystat att välja ut en av årets alla dagar att göra något extra romantiskt på.
En perfekt lagd dag mellan jul och påsk som butikerna längtat efter, gjort reklam för i flera veckor. De vill sälja sina små gosedjur, gulliga kort och massor av choklad/godis. Jag är ungefär lika förtjust i små fluffiga gosedjur eller gulliga kort som jag är i gelégodis d.v.s inte alls.
Var och varannan dag är romantisk för mig och jag behöver ingen bestämd dag! Inget fluff heller >.<

Nu är det dessutom 2år sedan Per Nordkvist blev mördad i Göteborg. Åh, jag blir så ledsen när jag tänker på det. Han borde varit lika gammal som mig idag..
Hade precis börjat lära känna honom, vi festade ihop på Das Boot bara dagar innan mordet skedde. Han var så glad och snäll, och sa till mig att ha tyckte att jag hade snygga ben :´)
Länk att läsa för de som inte kommer ihåg www.aftonbladet.se/nyheter/article12165534.ab


Kommentarer

Postat av: Hepatia

Publicerad 2012-02-16 11:25:53

His American girlfriend sat in a plane that day on her way to Sweden. She landed some hours after his actual death and was met by his family who told her the news. Horribly sad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela