För kallt

Publicerad 2012-02-04 22:38:04 i Allmänt,

Det är alldeles för kallt för mig ute nu, jag tar bara ett steg utanför dörrn om jag verkligen måste :p
Jag vill bara att denna månaden ska gå, fast å andra sidan är det mycket som ska göras. Har uppdaterat mitt cv och har börjat massutskicka det till olika ställen. I veckan har jag nog sökt ca 10 jobb. Tror någon att jag kommer få svar? tveksamt.. Det krävs en ordentlig utbildning inom ett visst ämne om jag ska få jobb känns det som. Det blir dock inte förrän till höst isåfall och det är låångt dit.
Jag vill helst ha jobb nu, men känns som om sommarjobb är det enda jag kan få tag på. Aja, jag har fortf pengar så det räcker en lång bit. Ingen fara på taket :)


En av katterna tycker också att det är för kallt. Han satte på Eriks dator själv och använde den som rumpvärmare tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela