Jul- & nyårsfirande

Publicerad 2012-01-01 23:01:01 i Allmänt,

Har inte haft tillgång till min dator undertiden jag var på tjörn så nu kommer allt som i en liten klump istället. Min iphonekamera är inte världsbäst så det har inte blivit mycket fotande från mitt håll. Här kommer några iallafall!


Godaste julmaten får man hos mormor, hummerstjärt och massa sill!


Skimrande grönlilaröda ögon på nyår.


1stycke nöjd/nyfiken katt i fönstret

Fick många fina julklappar och jag är förvånad över att jag fick med mig allt hem på tåget.
Har ätit så mycket mat under julveckan att jag nästan rullat fram. Mamma vann en 2kg geisha på liseberg så ni kan ju gissa vem som antagligen åt mest? Jag kommer inte äta choklad på väääldigt länge nu känner jag.

Nu har även 2012 kommit. Erik höll sitt tal på Vapiano som planerat och det var inte så¨dumt som jag först trodde at det skulle vara.
Jag sparade inte på krutet när det gällde att dricka så jag blev lite lagom rund under fötterna sådär. Vin, champange och en liten skvätt absinth som jag likagärna kunde varit utan >.< hade väldigt kul ändå. Ångrar att jag inte tog med mig en tröja när jag kl 6 imorse traskade runt i 8 minusgrader :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela