Syntax Error i Lördags

Publicerad 2012-01-31 02:29:34 i Allmänt,

En lyckad kväll måste jag säga, trots kötid på minst 40min i fleeera minusgrader. Vi kom in runt halv 2 på natten, lite segt att betala fullpris när man bara får 1 och ½h men vi gjorde det bästa av situationen :)
Åh vad mycket gladare jag var av att vara på ett ställe som kändes som gamla synthklubbarna i gbg när jag var 18-19år. Lobby nattklubb ger mig rysningar fortfarande, aldrig mer detta fjortishak.
Med 95% spelnördar på syntax känner jag mig mer hemma än någon annanstans <3
Erik var för en gångskull inte med ute, jag gick själv med Catta & Sophia. Höll på att dö av skratt när Catta på ett väldigt underhållande sätt smugglade in 1/4 boxvinspåse innanför tröjan för att sen rynka på näsan och slänga allt när hon kom in för att det blivit för varmt och oaptitiligt! :D
Fyllekäk på kebabhaket brevid och sen efterfest/prat till kl 7 på morgonen.
Ge mig syntax error snart igen plzz!

Dagens låt för mig är.. Touch in the night - Silent Circle. Vilka grabbar! 80s synthpop/disco/blabla när den är som bäst.





Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2012-02-01 11:34:59

Kul att du hade roligt trots korta tiden... :-) Apropå spel till Syntax, vi vill gärna ha mer förslag på spel och sånt vi borde skaffa. Vad skulle just du vilja ha till nästa Syntax?



Ah, och nästa Syntax är den 25:e februari.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela