Shoppingdag

Publicerad 2012-07-14 21:22:22 i Allmänt,

Älskar mina shoppingdagar, jag kollar i massa affärer och hittar inte ett skit, oftast. Idag kom jag hem 1st silvrig ormkjol rikare på 60% rea, 2 strumpbyxor, och en träningsbh. Träningsbhn var från hm men det är bättre än ingen träningsbh alls. Jag har itne jättestora tits, men tycker ändå det är bekvämast om de sitter på plats. Silvkjolen hittade jag på mango, en affär jag aldrig annars går in i, får tacka carolin för det, det är en av hennes favvoaffärer :)
Det blev sushimiddag på arigato nära tcentralen, svingott!
 
Varför har jag nu köpt en träningsbh? Jag lyfter aldrig rumpan från datorn! Men jo, i torsdagskväll fick jag ett ryck och var ute och joggade. Totalt 2km blev det, fast promenerade nog 1/4 av det när jag blev för trött. Erik var med ute och sprang också, blev sur på mig när fastnade bland blåbärsbuskarna. Jag kan inte låta sånt gratisgodis gå helt orört förbi :o
 
Nu har jag kommit in i en period där jag längtar efter att få höra vissa låtar, det var längesen nu. Ni vet när man är så besatt att man måste lyssna om och om igen på en låt. Lägger upp en av dem här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela