..

Publicerad 2012-03-04 09:52:59 i Allmänt,

Min strömadapter gick sönder till datorn IGEN så därför har inget nytt hörts från mig på ett tag. Intervjun gick bra, nu i efterhand ångrar jag att jag sa vissa saker på sättet jag sa dem. Tillexempel som svar på frågan "Vad tycker dina förra arbetskamrater om dig?" Där borde jag sagt något helt annat än "jo de tycker nog om mig heeheeeh" Smart där Johanna. Aja när det kommer till sånnadär viktiga saker som arbetsintervjuer så blir det lite blackout då och då. Det gick ändå bra och hon lät positiv; sa att hon haft flera på intervju och att jag låg bäst till, nästan som hon hade bestämt sig för att jag skulle börja jobba. Berättade om deras rutiner och var allt låg, omklädningsrummet osv. Men vi får väl se, hon kanske säger det till alla. Och hon kan ju ha haft fler på intervju efteråt som var mer passande. Det gick iallafall bra för att varit 1a intervjun på 4-5år. Nu är jag mer beredd på vilka frågor som kan dyka upp nästa gång.

Ikväll blir det warhammerkväll igen, har märkt efter några testmatcher att mina gubbar gör ont (om jag träffar med tärningarna) men de tål ju ingenting >.< Min största gubbe ramlade ihop första rundan, kul.. Lagt massa timmar på att måla honom och sen bara "poff-död!"

Den här killen blev ganska fin iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela