Jobbat 8 dagar av 9

Publicerad 2012-03-20 20:06:18 i Allmänt,

Är nu lite trött och schleten och ska mest bara slappa imorgon. Finns galet snygga utemöbler att köpa på mitt jobb och med min personalrabatt på 20% såå.. ! Får se när jag slår till, behöver bara bil med släp och tjofaderittan så jag kan få hem allt.

Köpte somsagt kattväst till Bruno, den var för liten! (så himla stooor&tjockbrun) Men min andra kisse kunde ha den. Han är smal som en sticka men fortfarande "stor" 5g, en strl large funkar men är fortfarande lite liten runt revbenen. Bruno är både en större katt och tjock.. Ingen aning om vikt, säkert.. 7? Jättegrova klor och ett huvud stor som en hel karlnäve! Köpte nyss väst strl XL, hoppas den funkar för honom.

Tvivlar på att någon av mina katter skulle vilja ha dessa dräkter på sig, men gud va fina de hade blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela