När ingen annan vill lyssna?

Publicerad 2012-03-21 18:35:50 i Allmänt,

Det som är så trevligt med att blogga är att man kan babbla(skriva) på om allt och inget. Saker som vem som helst skulle tycka är dötrist kan jag mala på om.
Som t.ex idag, nyss hemkommen från coop med en kasse bestående av gröna vindruvor, chokladhavremjölk(som vanligt), färsk torskfilé för 15kr, färsk sejfilé för 22kr, en burk kattmat, marrokansk tangine sås, couscous, kvisttomater och morötter. OCH eftersom jag är lite för lat så köpte jag ekströms chokladmousse. Har aldrig provat "låtsasmousse" förut, men det kan väl inte vara så hemskt?
Jag lovar att ingen i hela världen är särskilt intresserad av vad jag väljer att köpa i affären. Lika intressant som att jag numera går raska promenader varje dag i sammanlagt 30-45 min. Från att varit en soffpotatis (eller  snarare skrivbordstolpotatis) till att hurta runt som den värste! (Med musik i öronen kämpar man på lite extra och kommer snabbare till jobbet har jag märkt.)
Att det är är ett måste för att ta sig till jobbet behöver vi inte bry oss om :P Hade kunnat åka buss hela vägen men orkar inte byta mellan 3 olika tåg/bussar.

Är ni intresserade av att veta att jag nyligen märkt att det är guld med mössa? Jag hade aldrig mössa på mig förut, gick hellre och frös om öronen i noga fixad frisyr. Nu behöver man inte vara noga med frisyren, man tar bara på sig mössan! Vad ska jag göra när jag inte orkar fixa frillan nu när sommarn kommer? Inte kan jag väl ha keps heller >.<


Hursomhelst, de här randomgrejerna är inget jag pratar om med mina vänner precis, tur att man har sin blogg. Tänk vad mina vänner hade fått stå ut med annars?

Oh en sak till, MSI slutar aldrig förvåna mig med bra låtar. Detta är deras egna cover på sin egen låt! Slänger med originalet under också när vi ändå är igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela