Ny balkong

Publicerad 2012-03-26 20:29:21 i Allmänt,

Har lite nytt att berätta, bara idag har det exploderat i ett vägguttag. Tur att inte datorn sa hejdå för gott av den där smällen. Blixtrade och sprakade, rök och luktade bränd sladd.
Det blev att dra sig ner till Clas Ohlson och köpa en ny sladd, till adaptern. Hittade både propp och sladd där, Clas Ohlson är en butik att lita på. Billigt var det med!
Och apropå Clas Ohlson så köpte jag 11 paket trallplattor för 1089 kr igår. Jag fick stå för det tråkiga och betala medan erik fick göra det roliga och sätta ihop allt. Fint blev det, tillskillnad från förra slitna grönmålade balkonggolvet som man ser en del av på bilden.


Ett nytt golv, en gammal Erik med hans bakisfrilla och ett gammalt fult golv.

Ledig idag förresten, det är ganska sällsynt nu för tiden. Ska jobba imorgon 12-19. Någon som vill handla av mig är väldigt välkommen till K-rauta Häggvik :P Bara så ni vet; kampanjpriser varje vecka, nu är det kakel och klinker för 25%, belysning 30% och trädgårdsmöbler 20%!

Smygfotade ett caféset på jobbet häromdagen som jag tänker köpa. Fanns ett snyggare, men med för litet bord tyvärr. Vill ju kunna käka ute.
Mitt kära Clas Ohlson hade ett liknande och billigare, men det bordet var också alldeles för lågt.


Undrar om dynor ingår? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela