Bilägare!

Publicerad 2012-05-12 12:18:36 i Allmänt,

Jag hade en väldig tur, bilen blev min efter att en annan dragit sig ur i sista sec, innan hon ens tittat på bilen. Tyvärr kunde jag inte åka ner till gbg på kort varsel så mamma och pappa fick testköra den åt mig. Litar mer på att de gör bra val än vad jag gör. Jag vet inte vad man ska kolla eller lyssna efter när man köper bil. Den såg bra ut och kändes bra så de slog till!
Hoppas det finns en garageplats ledig inom kort så jag kan börja använda den snart!
Är mycket nöjd, innan var jag skeptisk till småbilar men nu förstår jag varför en liten bil är bäst att börja med. Billigare i försäkring och drar mindre än en "vanlig".
Ser nästan ut som en liten groda :)



Min bil, bild snodd från blocket, borde skaffa fräsiga fälgar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela