Huvudvärk

Publicerad 2012-05-30 22:35:52 i Allmänt,

Åh, denna huvudvärk! Jag har inte vätskebrist så jag undrar annars vad det kan vara.. :/ Jobbat idag, en bra grej är att tycka om att gå till jobbet. det gör jag! De flesta är trevliga och roliga. Sen finns det såklart de som inte verkar tycka om mig alls. Vad det beror på har jag ingen aning om, jag är alltid trevlig och glad. Finns särskilt en som jag nästan får tvinga ur ett hej om dagarna. Hon jobbar dock inte i kassan så jag behöver inte stå ut med det uppförandet nämnvärt och det är skönt. Vissa har svårt för att det kommer nya snygga tjejer till en arbetsplats, och det är väl just där skon klämmer :)
Personelfest om en månad, och vad jag har hört från sist så kan det gå ganska hett till. Bara jag blir lämnad ifred på det planet är jag nöjd.. Åh, sista personalfesten jag var på fick jag en pussglad chef på mig. En på kinden men ändå! Lite över gränsen om man får tycka.

Dagens låt ääär, en spännande version av aviciis låt levels. Han har även gjort en skrillexlåt på detta sätt, han är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela