Redan sept

Publicerad 2012-09-12 02:50:00 i Allmänt,

Ok, sommaren är slut. Vad hann jag göra denna sommarn? Inte bada, inte sola. Grillade i som aldrig förr och gör fortfarande. Just det, jag jobbade också, man får ligga i om man vill vara på top. Men annars? Mja, tiden gick. 
Det har drällt in lite grejer på posten, ett skalbaggehalsband blandannat. Att vänta på paket på posten är att som att vänta på jultomten. Lika roligt att öppna paketen varje gång även om man vet vad det är i! 
 
Nu måste jag sova, jag kanske jobbar helt själv på min avdelning imorgon, vi får se :/ 
 
Denna låt går varm just nu, inte trodde väl någon att jag skulle gilla dubstep (förutom för ett par årsen när det inte var lika poppis, då var det nytt och spännande för mig :P)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela